Часто задаваемые вопросы
  1. Uzcard карта эгасининг ҳисоб рақамида максимум неча пул миқдорида лимит белгиланган?
  2. Ассалому алайкум. Картамга кимдир пул маблағи ташлади, ким томонидан операция амалга оширилганини қандай билишим мумкин?

Ҳафта саволлари

         1. MyUzcard мобил иловасидаги аккаунтни қандай бекор қилиш мумкин?

MyUzcard мобил иловасидан аккунтни бекор қилиш учун “Созлаш” бўлимида жойлаштирилган “Ҳавфсизлик” тугмасини танлашингиз лозим. Ушбу саҳифа тагида “Аккаунтни бекор қилиш” деб номланган тугма пайдо бўлади. Аккаунтингизни бекор қилишга қарор қилганингиздан сўнг, мобил илова томонидан амалдаги паролни киритиш талаб этилади. Фойдаланувчи паролни киритганидан сўнг, аккаунт автоматик равишда бекор қилинади.

         2. MyUzcard шахсий кабинетига сайт орқали кириш имкони бўлмаяпти. Сарлавҳани юклаш хатолиги тўғрисида хабар берилмоқда.

Бу каби муаммо кузатилганида фойдаланувчи томонидан браузер алмаштирилиши лозим ҳамда шахсий кабинетга исталган бошқа браузер орқали кириш тавсия этилади.

Мурожаатномаларингизни қуйидаги ижтимоий тармоқ манзилларига юборишингиз мумкин:

pr@uzcard.uz электрон почта манзили;
uzcard.uz сайтимиздаги онлайн чат;
facebook.com/uzcard/ корпоратив саҳифамиз.