UZCARD faoliyatining asosiy vazifalari quyidagilardan iborat:
- Mijozlarga yuqori sifatli xizmat koʻrsatish
- Oʻzbekiston moliya bozorida ilgʻor axborot texnologiyalari va elektron toʻlov instrumentlarini kompleks va maqsadli jalb etishni tashkil etish
- Bank axborot texnologiyalari va elektron toʻlov vositalari sohasida uzoq muddatli strategik dasturlarni ishlab chiqish
- Plastik kartochkalarda naqd pulsiz toʻlovlarni amalga oshirish uchun toʻlov tizimlari boʻyicha normativ va texnik hujjatlarini ishlab chiqish
- Moliyaviy uyushmalar, ixtisoslashgan bank uskunalari va tizim integratorlarining global ishlab chiqaruvchilari bilan hamkorlik oʻrnatish va rivojlantirish
Bugungi kunga qadar UZCARD quyidagilarga xizmat koʻrsatmoqda:
UZCARD nafaqat naqd pulsiz toʻlovlar bozorini rivojlantiruvchi toʻlov operatori balki iqtisodiyotning barcha tarmoqlarini raqamlashtirish va tegishli innovatsion sheriklik yechimlarini samarali amalga oshirishga qaratilgan kompaniya ham hisoblanadi.
Ushbu jarayonda ishtirok etadigan sohalar
Xavfsizlik
Hamkorni “YUPM” AJning protsessing markaziga bosqichma-bosqich ulash boʻyicha koʻrsatma - havola
SV-GATEga ulanish tartibi - Fayl bilan tanishish
SV-GATEga ulanish uchun soʻrov qoldirish
UZCARDning USR xavfsizlik talablari - Faylni yuklab olish
UZCARDNING XIZMAT NARXLARI (TARIFLAR) (YAGONA UMUMRESPUBLIKA PROTSESSING MARKAZI AJ).
- Tariflar bilan tanishish
- SV-GATEga ulanish tariflari
- Bank kartalarini personallashtirish punktini tashkil etish tariflari
“Yuqori sifatli bank kartalari narxini qoplash” aksiyasida ishtirok eting ofertani oʻqish
Pos - Terminallari
Bugungi kunda Yagona umumrespublika protsessing markazi uch turdagi POS-terminallariga xizmat koʻrsatmoqda
Onlayn nazorat-kassa mashinalari bilan integratsiya
Karta turlari
UZCARD xalqaro toʻlov tizimlari bilan qoʻshma kartalarni chiqarish boʻyicha ham, sotib olishda ham hamkorlik qiladi. Bu degani, butun jahon toʻlov tizimlari kartalari UZCARD terminali va bankomat tarmogʻida qabul qilinadi. Qoʻshimcha ma’lumot olish uchun bu yerni bosing
Karta orqali quyidagi naqd pulsiz operatsiyalarni amalga oshirish mumkin:
Bank muassasasida oʻrnatilgan naqd pul olish punktlarida POS-terminal orqali onlayn-tranzaksiyalar:
Bankomatlarda va axborot kioskalarida:
POS-terminallar orqali:
- SMS-xabarnoma xizmatiga ulanishuchun koʻrsatmalar
- PIN-kod ni oʻzgartirish boʻyicha yoʻriqnoma
- Bankomatlar dagi xizmatlar
- Kartalar bilan xavfsizlik choralari
- Karta yoʻqotilganda/shikastlangda qilinadigan harakatlar
UZCARD Ishonch telefoni:
Ishonch telefoni: +998 71 203 43 34, raqamiga ham kompaniya xodimlari ham uchinchi shaxslar bogʻlanishlari mumkin. Qoʻngʻiroqlar Ichki nazorat, komplayens va xavf-xatar xizmati xodimlari tomonidan har ish kuni soat 09:00 dan 18:00 gacha qabul qilinadi, boshqa vaqtlarda avtojavob bergichda ariza qoldirishingiz mumkin.
Ishonch telefoni elektron pochta manzili: hotline@uzcard.uz
Qoidabuzarliklar toʻgʻrisidagi murojaatlarni qabul qilish uchun ariza shakli - havola
MUHIM!
Iltimos yodda tuting, bank kartalariga xizmat koʻrsatish bilan bogʻliq shikoyatlar va ulardan foydalanish boʻyicha yuzaga kelgan qiyinchiliklar ushbu ishonch telefoni doirasida koʻrib chiqilmaydi. Ushbu masalalar boʻyicha UZCARD murojaatlar markazining quyidagi raqamlarga qoʻngʻiroq qiling: +998 71 200 28 28 yoki 1257